Удосконалення інструментів digital-маркетингу на сучасному підприємстві
Ключові слова:
цифровий маркетинг; digital-маркетинг; SEO; цифрові інструментиАнотація
У даній роботі досліджено засоби удосконалення інструментів digital-маркетингу на сучасному підприємстві. Визначено теоретичні аспекти digital-маркетингу. Розглянуто організаційну структуру та проведено аналіз показників фінансового стану компанії, що розглядається. Також було проаналізовано середовище непрямого впливу, та на основі аналітичної частини роботи наводяться стратегічні рішення у вигляді SPACE- та SWOT-аналізів. Визначено напрямки вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Будматеріали».
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-21
Номер
Розділ
Спеціальність 075 Маркетинг (2022-2023 н.р.)