Удосконалення інструментів digital-маркетингу на сучасному підприємстві

Автор(и)

  • А.С. Денисова

Ключові слова:

цифровий маркетинг; digital-маркетинг; SEO; цифрові інструменти

Анотація

У даній роботі досліджено засоби удосконалення інструментів digital-маркетингу на сучасному підприємстві. Визначено теоретичні аспекти digital-маркетингу. Розглянуто організаційну структуру та проведено аналіз показників фінансового стану компанії, що розглядається. Також було проаналізовано середовище непрямого впливу, та на основі аналітичної частини роботи наводяться стратегічні рішення у вигляді SPACE- та SWOT-аналізів. Визначено напрямки вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Будматеріали».

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-21

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг (2022-2023 н.р.)