Професійна підготовка майбутніх учителів-філологів до оцінювання комунікативної компетентності старшокласників засобами тестових технологій.

Автор(и)

  • В. В. Синявський

Ключові слова:

професійна підготовка; готовність; комунікативна компетентність; технологія тестового контролю; підготовка майбутніх учителів-філологів до оцінювання комунікативної компетентності старшокласників засобами тестових технологій

Анотація

У роботі комплексно досліджено питання професійної підготовки майбутніх учителів-філологів до оцінювання комунікативної компетентності старшокласників засобами тестових технологій. Здійснено ретроспективний аналіз історичних періодів становлення професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога. Розкрито сутність основних понять дослідження. Визначено критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх філологів до оцінювання комунікативної компетентності старших школярів засобами тестових технологій. Обґрунтовано теоретичну модель професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога до оцінювання комунікативної компетентності старшокласників засобами тестових технологій.
Особливу увагу приділено розробці спецкурсу «Основи тестових технологій».

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-18

Номер

Розділ

Спеціальність 011 Педагогічні науки (2020-2021 н.р.)