Управління конкурентоспроможністю продукції під-приємства (на прикладі ПрАТ «Шаргородський маслозавод»).
Ключові слова:
менеджмент; управління; конкурентоспроможність; підприємствоАнотація
Метою даної роботи є дослідження поняття конкурентоспроможності продукції, відмінностей конкурентоспроможності і якості продукції, визначення основних напрямків управління конкурентоспроможністю продукції підприємства і методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності, а також аналіз конкурентоспроможності продукції конкурентного підприємства, розробка заходів по удосконаленню управління конкурентоспроможністю.
Наукова новизна даної роботи полягає в запропонованих шляхах удосконалення системи управління конкурентоспроможністю продукції підприємства на основі досягнення стійкого фінансового стану, ефективного використання ресурсів, оптимізаціївитрат. Практична цінність отриманих результатів полягає в розробці економічних заходів які дозволять підвищити конкурентоспроможність не тільки продукції, а й самого підприємства.