Маніпулятивний потенціал мовних засобів у рекламному дискурсі.

Автор(и)

  • О.А. Коваленко

Ключові слова:

рекламне повідомлення; слоган; маніпуляція; лінгвальні засоби впливу; мовленнєва стратегія; комунікативна тактика

Анотація

У кваліфікаційній роботі досліджено природу та специфіку лінгвальних засобів маніпулятивного впливу в рекламних текстах. У першому розділі окреслено поняття та види рекламних текстів, з’ясовано методологію дослідження маніпулятивного впливу мовних засобів у рекламі. Другий розділ присвячено розгляду вербальних засобів впливу на різніх мовних рівнях. У третьому розділі виокремлено стратегії й тактики мовленнєвого впливу на адресата в рекламному тексті, запропоновано методи та прийоми захисту від маніпуляцій в рекламі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-18

Номер

Розділ

Спеціальність 035.10 Прикладна лінгвістика (2020-2021 н.р.)