Національний брендинг у зовнішньополітичному курсі України

Автор(и)

  • А. І. Шевчук

Ключові слова:

національний брендинг; Україна; стейкхолдери; імідж; бренд; стратегія; зовнішньополітичний курс

Анотація

У кваліфікаційній (бакалаврській роботі) досліджено понятійнокатегоріальний апарат явища «національний брендинг» та проведена порівняльна характеристика наукових підходів. Проаналізовано становлення та розвиток й сучасний стан розробки, реалізації національного брендингу в Україні. За допомогою світових рейтингів визначено місце України у світі. Виявлено, за допомогою яких інструментів публічної дипломатії розробляється та імплементується успішний бренд України та як на становлення брендингу держави впливає реалізація офіційних нормативних стратегічних документів. Нарешті виявлено, яку роль відіграє національний брендинг у зовнішньополітичному курсі України.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-19

Номер

Розділ

Спеціальність 291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії-2021