Національний брендинг у зовнішньополітичному курсі України
Ключові слова:
національний брендинг; Україна; стейкхолдери; імідж; бренд; стратегія; зовнішньополітичний курсАнотація
У кваліфікаційній (бакалаврській роботі) досліджено понятійнокатегоріальний апарат явища «національний брендинг» та проведена порівняльна характеристика наукових підходів. Проаналізовано становлення та розвиток й сучасний стан розробки, реалізації національного брендингу в Україні. За допомогою світових рейтингів визначено місце України у світі. Виявлено, за допомогою яких інструментів публічної дипломатії розробляється та імплементується успішний бренд України та як на становлення брендингу держави впливає реалізація офіційних нормативних стратегічних документів. Нарешті виявлено, яку роль відіграє національний брендинг у зовнішньополітичному курсі України.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-07-19
Номер
Розділ
Спеціальність 291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії-2021