Розробка інформаційної системи для статистичного аналізу розподілу глобальних брендів

Автор(и)

  • В. А. Сологуб

Ключові слова:

аналіз; метод; розподіл; дані; функція; статистика; забезпечення; програма

Анотація

У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі досліджено методи статистичного аналізу розподілів глобальних брендів та процес розробки інформаційної системи, що представлена у вигляді комп’ютерної програми. Показано алгоритм визначення відповідності статистичного розподілу. Було розроблено програмну систему для статистичного аналізу розподілів глобальних брендів, основною особливістю якої є простота користування. Встановлено відповідності наборів даних глобальних брендів до закону розподілу Парето та до закону розподілу Ципфа.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-13

Номер

Розділ

Спеціальність 122 «Комп’ютерні науки» (2021-2022 н.р.)