Управління маркетинговою діяльністю організації

Автор(и)

  • М.С. Бондар

Ключові слова:

принципи маркетингу; цілі маркетингової діяльності; процес управління; управління маркетинговою діяльністю; планування маркетинг відносин

Анотація

У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі розглянуто концептуальні засади управління маркетинговою діяльністю організації, уточнено зміст поняття, принципи здійснення. Обґрунтовано основні завдання та підходи до організації процесу управління маркетинговою діяльністю в сучасних умовах. Проаналізовано основні показники діяльності ТОВ «Укравіт Агро». Проведено дослідження процесу управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Укравіт Агро». Розроблено пропозиції щодо удосконалення процесу планування маркетингової діяльності організації. Представлено рекомендації щодо реалізації концепції маркетингу відносин в системі стратегічного управління організацією.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-08

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент (2021-2022 н.р.)