Бізнес-планування в управлінні організацією
Ключові слова:
управління організацією; бізнес-план; план маркетингу; аналіз ринку; NPV; IRR; економічний ефект; фінансовий план; термін окупності інвестиційАнотація
В кваліфікаційній (бакалаврській) роботі визначено теоретичне підґрунтя організації процесу бізнес-планування, визначено роль бізнес-плану у системі планування підприємства, досліджено сутність бізнес-планування, проведено огляд методики підготовки бізнес-плану.
Надано організаційно-економічну характеристику бізнес-середовища ПрАТ «Вінницький молочний завод «Рошен», проведено аналіз ефективності його виробничо-господарської діяльності, проаналізовано позиції підприємства на ринку.
Визначено концепцію бізнесу й обґрунтування нового напряму розвитку ПрАТ «Вінницький молочний завод «Рошен» на ринку. Розроблено маркетинговий план бізнес-напряму ПрАТ «Вінницький молочний завод «Рошен» на ринку. Надано обґрунтування фінансових й інвестиційних показників нового напряму розвитку ПрАТ «Вінницький молочний завод «Рошен» на ринку.