Управління маркетинговою діяльністю організації

Автор(и)

  • В.Д. Зубач

Ключові слова:

управління; маркетингова діяльність; ризики; ступінь ризику; маркетингові стратегії; оцінка ефективності; розвиток системи управління маркетинговою діяльністю

Анотація

У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі уточнено сутність управління маркетинговою діяльністю організації. Виокремлено ризики в управлінні маркетинговою діяльністю організації. Досліджено основні показники діяльності ПрАТ «МХП». Здійснено аналіз управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «МХП». Сформовано пропозиції щодо проведення оцінки ефективності та ступеня ризику управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «МХП». Запропоновано рекомендації щодо розробки та розвитку системи управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «МХП».

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-08

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент (2021-2022 н.р.)