Управління розробкою та реалізацією конкурентної стратегії підприємства
Ключові слова:
менеджмент; конкуренція; управління організацією; система менеджменту; конкурентна стратегія; SWOT-аналіз; прогнозуванняАнотація
В кваліфікаційній (бакалаврській) роботі розглянуто теоретичне підґрунтя формування конкурентних стратегій підприємства. Проведено огляд типологізації конкурентних моделей споживчих ринків; визначено роль і місце конкурентної стратегії в загальній системі стратегічного управління; розглянуто процедури прийняття управлінських рішень щодо формування конкурентних стратегій підприємства.
Проведено аналіз бізнес-середовища, аналіз конкурентних позицій та аналіз результативності системи формування конкурентних стратегій ПрАТ «Оболонь». Розроблено стратегію розвитку ПрАТ «Оболонь» на ринку; визначено шляхи реалізації конкурентних стратегій ПрАТ «Оболонь» на підставі моделювання бізнес-портфелю його розвитку; визначено економічну ефективність рекомендованих заходів.