Управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку медичних послуг
Ключові слова:
управління конкурентоспроможністю; підприємство; ринок медичних послуг; маркетингова стратегія; фінансова стабільністьАнотація
У роботі узагальнено теоретико-методологічні засади дослідження теоретико-методологічних основ дослідження проблем управління конкурентоспроможністю підприємств у сфері медичних послуг; здійснено компаративний аналіз конкурентоспроможності підприємств сфери медичних послуг Вінницької області; визначено напрями маркетингової орієнтації процесу управління конкурентоспроможністю підприємства.
Основними науковими результатами дослідження є: здійснена оцінка рівня конкурентоспроможності підприємств сфери медичних послуг; розроблені заходи з маркетингової орієнтації процесу управління конкурентоспроможністю підприємства; визначені напрями державної підтримки розвитку сфери охорони здоров’я в Україні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-15
Номер
Розділ
Спеціальність 073 Менеджмент, ОП «Бізнес-адміністрування» (2022-2023 н.р.)