Управління взаєминами з клієнтами в системі маркетингу підприємства
Ключові слова:
маркетинг; конкуренція; поведінка споживачів; стратегія; конкурентний аналіз; позиціювання; ринковий сегментАнотація
У роботі проведено узагальнення теоретичних основ дослідження поведінки споживачів на ринку продукції широкого вжитку, визначено шляхи побудови взаємин з клієнтами ПрАТ «Карлсберг Україна».
Досліджено теоретичні аспекти управління взаєминами з клієнтами в системі маркетингу підприємства. Проведено огляд теоретичних основ дослідження поведінки споживачів. Визначено основи типології споживачів і вивчення їх поведінки. Розглянуто процес прийняття рішення покупцем.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-21
Номер
Розділ
Спеціальність 075 Маркетинг (2022-2023 н.р.)