Управління взаєминами з клієнтами в системі маркетингу підприємства

Автор(и)

  • Е.Ю. Апухтіна

Ключові слова:

маркетинг; конкуренція; поведінка споживачів; стратегія; конкурентний аналіз; позиціювання; ринковий сегмент

Анотація

У роботі проведено узагальнення теоретичних основ дослідження поведінки споживачів на ринку продукції широкого вжитку, визначено шляхи побудови взаємин з клієнтами ПрАТ «Карлсберг Україна».
Досліджено теоретичні аспекти управління взаєминами з клієнтами в системі маркетингу підприємства. Проведено огляд теоретичних основ дослідження поведінки споживачів. Визначено основи типології споживачів і вивчення їх поведінки. Розглянуто процес прийняття рішення покупцем.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-21

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг (2022-2023 н.р.)