Розробка стратегії управління компанією на принципах соціально-відповідального маркетингу
Ключові слова:
соціально-відповідальний маркетинг; стратегія маркетингового управління; соціально-відповідальна концепція маркетингового управління; макромаркетинг; державне регулюванняАнотація
У кваліфікаційній (магістерській) роботі визначено новий аспект соціально-відповідального бізнесу, суть якого полягає у відповідальності бізнесу за вплив пропонованої продукції на духовний, інтелектуальний, психічний розвиток суспільства. У роботі уточнено визначення поняття «соціально-відповідальний маркетинг», яке базується на вивченні, формуванні і задоволенні потреб клієнтів за умови підвищення добробуту всіх учасників ринку шляхом взаємовигідного співробітництва та усвідомлення відповідальності за вироблені дії. Також у магістерській роботі виявлено основні тенденції розвитку мобільних додатків, програм и послуг для дітей; обґрунтовано важливість застосування концепції макромаркетингу в IT індустрії для дітей та визначено основні, функціональні і гарантійні принципи державного регулювання мобільних додатків, програм та послуг для дітей, що вимагають коригування з урахуванням соціальної відповідальності бізнесу.