Моніторинг маркетингу продуктів харчування на телебаченні в Україні та його біолого-екологічне значення

Автор(и)

  • С. Ю. Чех

Ключові слова:

харчові продукти; реклама; ожиріння; маркетинг

Анотація

У кваліфікаційній роботі досліджено проблему поширення телевізійної реклами харчових продуктів із зниженою або відсутньою біолого-екологічною цінністю з високим ступенем технологічної обробки, здатних впливати на формування нездорової харчової поведінки і бути предикторами хвороб дезадаптації (цивілізації) в майбутньому на основних телевізійних каналах України у будні та вихідні дні. Проаналізовано поширення маркетингу нездорової їжі в Україні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-21

Номер

Розділ

Спеціальність 091 Біологія (2022-2023 н.р.)