Шляхи формування позитивного іміджу України на міжнародній арені
Ключові слова:
імідж держави; імідж країни; державний брендинг; політичний імідж; образ країни; позитивний імідж; зовнішньополітичний імідж; репутація країни; УкраїнаАнотація
У роботі встановлено особливості створення феномену позитивного іміджу України в умовах функціонування на міжнародній арені. Досліджено теоретичні підходи до вивчення сутності поняття «імідж держави» на міжнародній арені, серед яких, зокрема, еволюційний підхід і структурний підхід. Сформульовано універсальне трактування досліджуваного поняття в розрізі орієнтиру на еволюційну і структурну складові. Проведено висвітлення структури, функцій, суб’єктів та факторів формування іміджу держави. Розглянута роль окремих факторів у формуванні міжнародного іміджу України. Розглянуто основні характеристики іміджу України в Європі на сучасному етапі формування зазначеного показника інтеграції держави до Європейської спільноти. Виділено проблем і визначено шляхи формування позитивного іміджу України на міжнародній арені.