Формування та удосконалення HR-бренду компанії.
Ключові слова:
HR-бренд; бренд роботодавця; імідж роботодавця; привабливість роботодавця; HR-брендинг; маркетинг персоналу; комунікації; анкети для персоналуАнотація
У кваліфікаційній (магістерській) роботі досліджено формування та розвиток внутрішнього та зовнішнього бренду роботодавця. Проаналізовано поняття «бренд компанії як роботодавця» та «імідж компанії як роботодавця». Також виділено види, цілі та інструменти HR-брендингу. Проведений аналіз стану бренда роботодавця в організації та наведенні напрями його удосконалення.
Перший розділ присвячений вивченню теоретичних аспектів поняття HR-бренду, висвітленню основних принципів формування бренду роботодавця та його видів. У другому розділі проаналізована організаційна структура та склад персоналу організації, проведено оцінку та аналіз персоналу в системі управління людськими ресурсами. У третьому розділі за допомогою проведеного аналізу визначаються шляхи покращення HR-бренду, рекомендації щодо просування внутрішнього та зовнішнього бренду роботодавця.