Специфіка відображення національної ідентичності в медіапросторі України.
Ключові слова:
нація; національна ідентичність; ідентичність; ЗМІ; медіапростір; УкраїнаАнотація
У роботі проаналізовані та сформовані результати контент-аналізу масиву статей із матеріалів з метою отримання емпіричних даних щодо впливу ролі ЗМІ на державні процеси національної ідентичності українців та її впливу на моделі поведінки людей і їхні життєві цінності. Досліджено феномен ідентичності, національної ідентичності та нації, а також історію їх формування. Також у роботі аналізується динаміка згадок ідентичності у вибірці українських медіа-ресурсів (Українська правда, Новое время, Дзеркало тижня) протягом 2014-2020 років.Та визначаються характерні риси національної ідентичності у матеріалах цих ЗМІ. Крім того висвітлено погляди іноземних та українських теоретиків та дослідників проблематики дослідження ідентичності, та формування української ідентичності.