Організація маркетингових досліджень в банківських установах (на прикладі АТ КБ «ПриватБанк»).
Ключові слова:
банк; маркетингові дослідження; комерційна діяльність; малий та середній бізнес; проєктАнотація
У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи організації маркетингових досліджень та виділено їх особливості у банках, напрями та джерела отримання інформації. На прикладі комерційного банку «ПриватБанк» обґрунтовано необхідність проведення маркетингового дослідження. Виділено та підтверджено актуальний напрям діяльності «ПриватБанку» для організації маркетингового дослідження –комерційна діяльність щодо малого та середнього бізнесу. Визначено, що вартість такого дослідження за розрахунками обійдеться банку у 70809 грн, а приріст додаткового доходу становитиме від 1169972,64 грн до 19889534,20 грн за період проєкту. Економічний ефект становитиме від 16,52 до 280,89 одн., тобто більше 1. За його результатами, банку пропонується розрахувати прогнозні значення показників, що безпосередньо пов’язані з політикою «ПриватБанку» щодо малого та середнього бізнесу. Дане дослідження дасть змогу банку переглянути свою діяльність відносно такого бізнесу, посилити позиції в цьому напрямі, що дозволить збільшити загальних дохід.