Розробка стратегії підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства (на прикладі ПАТ «Житомирський маслозавод»).
Ключові слова:
конкурентоспроможність; продукція; стратегія; управління; формуванняАнотація
У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні основи формування стратегії підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства. Встановлено, що конкурентні стратегії мають свої характерні особливості і повинні застосовуватися зважено і продумано. Представлена порівняльна характеристика ключових конкурентів ПАТ «Житомирський маслозавод», котрі діють на конкурентному ринку. Визначено заходи підвищення конкурентоспроможності продукції ПАТ «Житомирський маслозавод» та перспективні конкурентні стратегії ПАТ «Житомирський маслозавод» за матрицею Мак-Кінзі та матрицею Хофера-Шенделя.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-04-26
Номер
Розділ
Спеціальність 051 Економіка, ОП «Економіка підприємства» (2020-2021 н.р.)