Фемінітиви у сучасному англійсько- та французькомовному медіадискурсі

Авторы

  • С. М. Яровая

Ключевые слова:

фемінітив; гендерна лінгвістика; дискурс; медіадискурс; мас-медіа

Аннотация

Магістерську роботу присвячено структурно-семантичному і функційному аналізу фемінітивів, що функціонують у сучасному англійсько- та французькомовному медіадискурсі. Матеріалом дослідження слугують лексеми-найменування осіб жіночої статі (фемінітиви), вилучені методом суцільної вибірки з англійських (британських і американських) («Financial times», «The Times», «The Washington Post», «VOA») і французьких («Le Figaro», «Liberation», «Le Monde», «Slate») он-лайн газет. Обсяг вибірки становить 231 лексичну одиницю (65 одиниць в англійській та 166 одиниць у французькій мові).

Опубликован

2023-02-07

Выпуск

Раздел

Спеціалізація 035.041 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська (2022-2023 н.р.)