Управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку медичних послуг

Автор(и)

  • О.В. Нечипорук

Ключові слова:

управління конкурентоспроможністю; підприємство; ринок медичних послуг; маркетингова стратегія; фінансова стабільність

Анотація

У роботі узагальнено теоретико-методологічні засади дослідження теоретико-методологічних основ дослідження проблем управління конкурентоспроможністю підприємств у сфері медичних послуг; здійснено компаративний аналіз конкурентоспроможності підприємств сфери медичних послуг Вінницької області; визначено напрями маркетингової орієнтації процесу управління конкурентоспроможністю підприємства.
Основними науковими результатами дослідження є: здійснена оцінка рівня конкурентоспроможності підприємств сфери медичних послуг; розроблені заходи з маркетингової орієнтації процесу управління конкурентоспроможністю підприємства; визначені напрями державної підтримки розвитку сфери охорони здоров’я в Україні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-15

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент, ОП «Бізнес-адміністрування» (2022-2023 н.р.)