Оцінка та підвищення ефективності прямого маркетингу на підприємстві

Автор(и)

  • К. Р. Любінчак

Ключові слова:

прямий маркетинг; директ-маркетинг; формування комплексу маркетингових комунікацій; діяльність; лояльність споживачів; маркетингові інструменти; ІТ-підприємство

Анотація

У кваліфікаційній (магістерській) роботі досліджено теоретичні основи прямого маркетингу, його сутність, основи, переваги та недоліки. Вдалось визначити вплив прямого маркетингу на підвищення діяльності підприємства.
У роботі обґрунтовано напрями удосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві. Крім цього окреслено проблеми директ-маркетингу і запропоновані рекомендації щодо удосконалення маркетингових комунікацій діяльності підприємства в сучасних умовах.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-21

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг (2022-2023 н.р.)