Графіті як форма публічного протесту

Автор(и)

  • А.В. Кожухівська

Ключові слова:

графіті; публічний протест; семіотика; текст; образ

Анотація

Авторкою було розглянуто політичне графіті як певний комунікативний акт представників політичної субкультури, канал комунікації зі зовнішнім середовищем за допомогою специфічної мови та образів вигаданих чи/та загальноприйнятих. В роботі розглянуто графіті як форму публічного протесту, бо часто мета їх створення – привернути увагу суспільства до актуальних проблем сучасності (політичного чи соціального характеру). Серед яких – недовіра до влади, високі ціни, національна філософія, правовий захист населення і права громадян, урбаністичні теми і політичні протести. При створенні графіті використовуються спеціальні образи, тому предмет розглядається авторкою як семіотична система, тобто специфічний вираз певного соціально-політичного дискурсу, що вкладається у його базову клітину “підтекст – текст – контекст”. За способами подання інформації графіті розподіляються на дві значні групи: написи і символи. Досліджені специфіка становлення та відмінності публічної культури графіті в США та Західній Європі, а також визначені особливості політичного графіті в Україні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-23

Номер

Розділ

Спеціальність 281 Публічне управління та адміністрування (2022-2023 н.р.)