Управління комунікаційними процесами університету в умовах невизначеності
Ключові слова:
комунікація; комунікаційні процеси; моделі комунікаційних процесів; комунікаційна стратегія; умови невизначеностіАнотація
У кваліфікаційній (магістерській) роботі проведено аналіз комунікаційних моделей організацій та розроблено механізми поліпшення комунікаційних процесів університету в умовах невизначеності. На підставі компетентнісного підходу та парадигми «освіта впродовж життя» розроблено та обґрунтовано план комунікаційної стратегії Донецького національного університету імені Василя Стуса; уточнено сутність поняття «комунікація», вдосконалено класифікацію її видів; визначено особливості управління комунікаційними процесами в умовах невизначеності, проведено аналіз стану комунікаційних процесів Університету та управління ними.
Практична значущість роботи полягає в тому, що запропоновані шляхи розвитку корпоративних комунікацій в реаліях сучасних умов невизначеності можуть бути використані для вдосконалення системи управління комунікаціями процесами Донецького національного університету імені Василя Стуса.