Розробка інноваційної моделі загальноосвітнього навчального закладу в умовах реформування системи освіти в Україні
Ключові слова:
освіта; система освіти; реформування освіти; НУШ; інновації; школаАнотація
У кваліфікаційній (магістерській) роботі досліджено роль загальноосвітнього навчального закладу в формуванні майбутньої особистості здобувача. Описана суть системи освіти в Україні та досвід повідних зарубіжних систем. Проаналізовано ефективність реформи НУШ на 2021 рік застосовуючи аналіз експертної думки педагогів-практиків. Запропоновано список ідей для залучення в інноваційну модель загальноосвітнього закладу, а також представлена організаційно-педагогічна модель з імплементацією інноваційних підходів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-12-29
Номер
Розділ
Спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки (2021-2022 н.р.)