Удосконалення процесу управління брендом закладу освіти
Ключові слова:
заклад освіти; бренд; брендинг; соціальні мережі; імідж курівникаАнотація
У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та практичні положення удосконалення процесу управління брендом закладу освіти. Визначено методологічні підходи до формування поняття бренду закладу освіти, визначено зміст та особливості його реалізації. Проведено дослідження особливостей формування бренду закладу середньої освіти на основі аналізу характеристик ринку освітніх послуг Вінницького регіону та процесів управління брендом Шпиківського ОНЗЗСО І-ІІ ступенів, розроблено напрями удосконалення управління брендом закладу освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-12-29
Номер
Розділ
Спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки (2021-2022 н.р.)