Формування HR-бренду в організації

Автор(и)

  • А. Гезгін

Ключові слова:

HR-бренд; EVP; HR-маркетинг; синергія; ІТ; ринок праці; імідж; ER; KPI; headhunting; співбесіда; плинність кадрів; Linkedin; Instagram; Facebook; подорож кандидата; статистика; контент-план

Анотація

У магістерській роботі досліджено поняття, сутність, методи та етапи формування бренду роботодавця. Проаналізовано роботу над HR-брендом компанії Delphi Software та запропоновано заходи щодо подальшої стратегічної діяльності для досягнення позитивного іміджу HR-бренду підприємства на ринку праці.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-14

Номер

Розділ

Спец. 051 «Економіка». ОП «Управління персоналом та економіка праці» (2021-2022 н.р.)