Формування політики фінансування оборотних активів підприємства
Ключові слова:
оборотні активи; політика фінансування; стримінгові компанії; багатокритеріальна оптимізаціяАнотація
У кваліфікаційній роботі досліджено теоретично-методологічні засади формування політики фінансування оборотних активів підприємства та сучасні тенденції управлення формування оборотних активів. Визначено базові підходи до фінансування оборотних активів та їх значення в процесі фінансування оборотних активів. Проведено макроекономічний аналіз стану фінансування оборотних активів в галузі інформації та телекомунікацій. Досліджено ринок стримінгового медіа в Україні та в світі. Розроблено концепцію формування політики фінансування оборотних активів. Розроблена математична модель багатокритеріальної оптимізації оборотних активів підприємства.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-01-19
Номер
Розділ
Спеціальність 072 Фінанси, банківська справа та страхування (2021-2022 н.р.)