Формування політики фінансування оборотних активів підприємства

Автор(и)

  • А. В. Мазурець

Ключові слова:

оборотні активи; політика фінансування; стримінгові компанії; багатокритеріальна оптимізація

Анотація

У кваліфікаційній роботі досліджено теоретично-методологічні засади формування політики фінансування оборотних активів підприємства та сучасні тенденції управлення формування оборотних активів. Визначено базові підходи до фінансування оборотних активів та їх значення в процесі фінансування оборотних активів. Проведено макроекономічний аналіз стану фінансування оборотних активів в галузі інформації та телекомунікацій. Досліджено ринок стримінгового медіа в Україні та в світі. Розроблено концепцію формування політики фінансування оборотних активів. Розроблена математична модель багатокритеріальної оптимізації оборотних активів підприємства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-19

Номер

Розділ

Спеціальність 072 Фінанси, банківська справа та страхування (2021-2022 н.р.)