Навчально-виховні можливості вивчення Голодомору 1932-1933 років в Україні
Ключові слова:
Голодомор 1932-1933 років; Україна; заклад освіти; навчально-виховний процес; навчально-методичне забезпечення; методичні рекомендаціїАнотація
У магістерській роботі досліджуються навчально-виховні можливості вивчення питань голодомору 1932-1933 років в сучасних закладах освіти. Значну увагу приділяємо методичним рекомендаціям щодо вшанування пам’яті жертв тих трагічних подій в навчальному процесі; розкриттю психолого-педагогічного аспекту при опрацюванні теми Голодомору; навчально-методичному забезпеченню; змістовому дидактичному наповненню форм і методів роботи; визначаємо виховні можливості дослідження окресленої проблеми.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-04
Номер
Розділ
Спеціальність 032 Історія та археологія (2022-2023 н.р.)