Навчально-виховні можливості вивчення Голодомору 1932-1933 років в Україні

Автор(и)

  • Д. Я. Слободянюк

Ключові слова:

Голодомор 1932-1933 років; Україна; заклад освіти; навчально-виховний процес; навчально-методичне забезпечення; методичні рекомендації

Анотація

У магістерській роботі досліджуються навчально-виховні можливості вивчення питань голодомору 1932-1933 років в сучасних закладах освіти. Значну увагу приділяємо методичним рекомендаціям щодо вшанування пам’яті жертв тих трагічних подій в навчальному процесі; розкриттю психолого-педагогічного аспекту при опрацюванні теми Голодомору; навчально-методичному забезпеченню; змістовому дидактичному наповненню форм і методів роботи; визначаємо виховні можливості дослідження окресленої проблеми.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-04

Номер

Розділ

Спеціальність 032 Історія та археологія (2022-2023 н.р.)