Підвищення ефективності управлінських рішень на основі маркетингової інформації

Автор(и)

  • О.Д. Землякова

Ключові слова:

прийняття рішень; маркетингові дослідження; управлінські рішення; маркетингова інформація; маркетингова інформаційна система

Анотація

У кваліфікаційній (магістерській) роботі визначено теоретичні аспекти проведення маркетингових досліджень та їх роль в прийнятті управлінських рішень, розглянуто основні етапи та методи проведення маркетингових досліджень та визначено цінність маркетингової інформації для прийняття рішень.
Проведено аналіз основних показників діяльності ТОВ «Інтертелеком», визначено сильні та слабкі сторони телекомунікаційної компанії, а також можливості та основні загрози з боку інших учасників ринку. Здійснено оцінку особливостей проведення маркетингових дослідження та розкрито технологію прийняття рішень керівництвом компанії на основі маркетингової інформації.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-21

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг (2022-2023 н.р.)