Підвищення ефективності управлінських рішень на основі маркетингової інформації

Authors

  • О.Д. Землякова

Keywords:

прийняття рішень; маркетингові дослідження; управлінські рішення; маркетингова інформація; маркетингова інформаційна система

Abstract

У кваліфікаційній (магістерській) роботі визначено теоретичні аспекти проведення маркетингових досліджень та їх роль в прийнятті управлінських рішень, розглянуто основні етапи та методи проведення маркетингових досліджень та визначено цінність маркетингової інформації для прийняття рішень.
Проведено аналіз основних показників діяльності ТОВ «Інтертелеком», визначено сильні та слабкі сторони телекомунікаційної компанії, а також можливості та основні загрози з боку інших учасників ринку. Здійснено оцінку особливостей проведення маркетингових дослідження та розкрито технологію прийняття рішень керівництвом компанії на основі маркетингової інформації.

Published

2023-02-21

Issue

Section

Спеціальність 075 Маркетинг (2022-2023 н.р.)