Формування конкурентоспроможності національних виробників харчової продукції (на прикладі ТОВ «Український кристал»).
Ключові слова:
конкурентоспроможність, хлібопекарська галузь, стратегія розвиткуАнотація
У роботі узагальнено сутність, значення та фактори конкурентоспроможності підприємства, проаналізовано маркетинговий підхід як системно-комплексне вирішення проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємств хлібопекарської галузі, визначено методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємств хлібопекарської галузі.
Основними науковими результатами дослідження є аналіз особливостей розвитку хлібопекарської галузі України та Хмельницької області; оцінку стану фінансово-господарської діяльності та конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Український кристал»; досліджені конкурентні відносини серед підприємств хлібопекарської промисловості; обґрунтувано інноваційні засади ефективного управління хлібопекарським підприємством; запропоновано стратегію підвищення конкурентних позицій підприємств хлібопекарської галузі за рахунок удосконалення комплексу маркетингу.