Професійна підготовка майбутніх учителів-філологів до оцінювання комунікативної компетентності старшокласників засобами тестових технологій.
Ключові слова:
професійна підготовка; готовність; комунікативна компетентність; технологія тестового контролю; підготовка майбутніх учителів-філологів до оцінювання комунікативної компетентності старшокласників засобами тестових технологійАнотація
У роботі комплексно досліджено питання професійної підготовки майбутніх учителів-філологів до оцінювання комунікативної компетентності старшокласників засобами тестових технологій. Здійснено ретроспективний аналіз історичних періодів становлення професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога. Розкрито сутність основних понять дослідження. Визначено критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх філологів до оцінювання комунікативної компетентності старших школярів засобами тестових технологій. Обґрунтовано теоретичну модель професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога до оцінювання комунікативної компетентності старшокласників засобами тестових технологій.
Особливу увагу приділено розробці спецкурсу «Основи тестових технологій».