Маркетингова стратегія як засіб виходу на зовнішні ринки.

Автор(и)

  • В.О. Ізбаш

Ключові слова:

маркетингова стратегія; аграрне підприємство; сільськогосподарська продукція; зовнішні ринки; PEST-аналіз; SPACE-аналіз

Анотація

У роботі розглянуто основні маркетингові стратегії при виході на зовнішній ринок підприємств аграрного сектору та запропоновано шляхи удосконалення маркетингової стратегії ТОВ СП «Нібулон».
Основними науковими результатами магістерської роботи є структурування основних видів стратегій, які використовують аграрні підприємства при виході на зарубіжні ринки; PEST-аналіз діяльності ТОВ СП «Нібулон»; матриця SPACE-аналізу ТОВ СП «Нібулон».

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-22

Номер

Розділ

Спеціальність 292 Міжнародні економічні відносини (2020-2021 н.р.)