Маркетингова стратегія як засіб виходу на зовнішні ринки.
Ключові слова:
маркетингова стратегія; аграрне підприємство; сільськогосподарська продукція; зовнішні ринки; PEST-аналіз; SPACE-аналізАнотація
У роботі розглянуто основні маркетингові стратегії при виході на зовнішній ринок підприємств аграрного сектору та запропоновано шляхи удосконалення маркетингової стратегії ТОВ СП «Нібулон».
Основними науковими результатами магістерської роботи є структурування основних видів стратегій, які використовують аграрні підприємства при виході на зарубіжні ринки; PEST-аналіз діяльності ТОВ СП «Нібулон»; матриця SPACE-аналізу ТОВ СП «Нібулон».
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-03-22
Номер
Розділ
Спеціальність 292 Міжнародні економічні відносини (2020-2021 н.р.)