Розвиток ринку туристичних послуг в умовах глобалізації.

Автор(и)

  • О. В. Порошина

Ключові слова:

міжнародний туризм; туроператор; турагент; ринок туристичних послуг; розвиток туризму; туристичні потоки; коронавірус

Анотація

У роботі розглянуто теоретичні аспекти міжнародного туризму та факторів його розвитку. Проведено аналіз ринку туристичних послуг в світі та Україні. Побудовано багатофакторну регресійну модель впливу на надходження від міжнародного туризму та зроблено прогноз туристичних доходів. Розроблено SWOT-аналіз для українського сектору туризму. Запропоновано напрями розвитку світового та вітчизняного ринку туристичних послуг.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-22

Номер

Розділ

Спеціальність 292 Міжнародні економічні відносини (2020-2021 н.р.)