Розвиток ринку туристичних послуг в умовах глобалізації.
Ключові слова:
міжнародний туризм; туроператор; турагент; ринок туристичних послуг; розвиток туризму; туристичні потоки; коронавірусАнотація
У роботі розглянуто теоретичні аспекти міжнародного туризму та факторів його розвитку. Проведено аналіз ринку туристичних послуг в світі та Україні. Побудовано багатофакторну регресійну модель впливу на надходження від міжнародного туризму та зроблено прогноз туристичних доходів. Розроблено SWOT-аналіз для українського сектору туризму. Запропоновано напрями розвитку світового та вітчизняного ринку туристичних послуг.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-03-22
Номер
Розділ
Спеціальність 292 Міжнародні економічні відносини (2020-2021 н.р.)