Технології політичного впливу на електорат у соціальних мережах.

Автор(и)

  • М. О. Капустян

Ключові слова:

політичні технології;соціальні мережі; політичні боти; методи детекції ботів

Анотація

У роботі проаналізовано особливості впливу суб’єктів та інших акторів політичного процесу на електорат у контексті формування нового мережевого комунікативного простору. Була застосована комплексна методологія з використанням міждисциплінарних підходів до дослідження даного феномену (соціології, політології, лінгвістики, обробки й аналізу великих даних, машинного навчання тощо). Це зумовило застосування низки загальнонаукових та спеціальних методів, що використовуються в політичній науці, у тому числі основних підходів –системного, структурно-функціонального та мережевої теорії.
Досліджено та систематизовано сучасні теоретичні концепції політичного впливу на електорах у соціальних мережах. Проаналізовано особливості реакційної активності аудиторії кожної політичної партії на підставі кількості публікацій, лайків та коментарів. Визначено основні напрямки вивчення соціальних ботів в політичних комунікаціях. Висвітленоступінь активності ботів під час президентських виборів 2019 та напередодні міських виборів 2020 року в Україні.
Результати отримані в ході дослідження, можуть слугувати методологічною основою для виявлення політичних ботів, підкреслюючи перспективність комбінованих методів технічних та соціальних наук.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-24

Номер

Розділ

Спеціальність 052 Політологія (2020-2021 н.р.)