Управління конкурентоспроможністю торгівельного підприємства (на прикладі ПП «Торговий Дім «Едельвейс і К»).

Автор(и)

  • А.В. Кравець

Ключові слова:

конкуренція; конкурентоспроможність; капітал; управління прибутком; конкурентна перевага

Анотація

У кваліфікаційній роботі досліджено теоретико-методологічні основи конкурентоспроможності на українському ринку поліграфічних послуг. Показано науково-обґрунтованих рекомендацій, що забезпечують адекватну оцінку стану конкурентоспроможності підприємства, аналіз усіх необхідних показників для покращення конкурентоспроможност. Встановлено, що конкурентні стратегії мають свої певні особливості і повинні мати чітку послідовність.
Визначено заходи підвищення конкурентоспроможності продукції.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-26

Номер

Розділ

Спеціальність 051 Економіка, ОП «Економіка підприємства» (2020-2021 н.р.)