Формування маркетингової стратегії в управлінні діяльністю приватного навчального закладу

Автор(и)

  • Ю.О. Шакула

Ключові слова:

маркетингова стратегія; приватний навчальний заклад; освіта; освітня послуга; холістичний маркетинг

Анотація

У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування маркетингової стратегії в управлінні діяльністю приватного навчального закладу. Показано місце і роль маркетингу освітніх послуг в системі освіти, поняття і сутність маркетингової стратегії управління діяльністю навчального закладу, розглянуто види і принципи формування маркетингових стратегій. Встановлено результативність реалізації маркетингової стратегії управління діяльністю приватного навчального закладу ТОВ «ХАБ СКУЛ», виявлено переваги та недоліки, розроблено напрями вдосконалення механізму формування маркетингової стратегії приватного навчального закладу з урахуванням сучасних тенденцій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-29

Номер

Розділ

Спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки (2021-2022 н.р.)