Особливості копінг поведінки у студентів з різним рівнем емоційного інтелекту

Автор(и)

  • Я. А. Болотіна

Ключові слова:

стрес; копінг-поведінка; емоційний інтелект; особистість; адаптація

Анотація

Актуальність даної роботи полягає в недостатньому освітленні у вітчизняній психологічній літературі питань копінг-поведінки в контексті зв'язку з емоційним інтелектом. Емоційний інтелект розуміється як здатність розуміти емоції, керувати ними, вибудовувати адекватні міжособистісні відносини. Даний аналіз понять «копінг», «поведінка, що долає стрес», «стратегія копінгповедінки».

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-17

Номер

Розділ

Спеціальність 053 Психологія (2021-2022 н.р.)