Розвиток HR-бренду компанії

Автор(и)

  • А.О. Білик

Ключові слова:

HR-бренд; бренд роботодавця; інструменти та методи оцінки; внутрішній бренд роботодавця; просування HR-бренду; інноваційні маркетингові технології; принципи корпоративної соціальної відповідальності

Анотація

У кваліфікаційній (магістерській) роботі досліджено сутність, етапи формування та розвитку HR-бренду компанії. Визначено організаційне забезпечення формування та розвитку бренду компанії роботодавця. Виокремлено методи та показники оцінки HR-бренду компанії. Проаналізовано основні показники діяльності ТОВ «Рейкарц Хотел Менеджмент». Досліджено HR-бренд ТОВ «Рейкарц Хотел Менеджмент». Проведено оцінку внутрішнього бренду роботодавця ТОВ «Рейкарц Хотел Менеджмент». Сформовано рекомендації щодо впровадження механізму формування внутрішнього бренду роботодавця ТОВ «Рейкарц Хотел Менеджмент». Обґрунтовано пропозиції щодо просування HR-бренду з використанням інноваційних маркетингових технологій. Запропоновано заходи щодо формування HR-бренду на засадах принципів корпоративної соціальної відповідальності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-14

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент, ОП «Менеджмент організацій та адміністрування» (2022-2023 н.р.)