Соціально-відповідальна концепція маркетингового управління підприємством

Автор(и)

  • А.Ю. Мережко

Ключові слова:

соціально-відповідальний маркетинг; маркетингова діяльність; екологічний маркетинг; зелений маркетинг; наукова установа; аграрний сектор

Анотація

У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні аспекти соціально-відповідального маркетингового управління підприємством. Виділено основні відмінності традиційного, соціального та соціально-відповідального маркетингу. Визначено інструменти соціально-відповідального маркетингу.
Проаналізовано маркетингову діяльність ХДСГДС ІКСГП НААН. Визначено основні послуги, що надаються досліджуваною організацією, способи просування наукової установи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-21

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг (2022-2023 н.р.)