Інноваційні підходи до управління організаційною культурою підприємства
Keywords:
управляння; інновації; економіка; підприємство; організаційна культураAbstract
Метою магістерської кваліфікаційної роботи є дослідження теоретико-методологічних основ формування та управління організаційною культурою на підприємствах, а також розробка рекомендацій з підвищення її рівня.
Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що було дано більш змістовне означення поняття «організаційна культура», яке на відміну від існуючих, акцентує увагу не на окремих елементах організаційної культури (яких є дуже багато і перелічити які досить складно), а звертає більшу увагу на її сутність, а саме: організаційна культура – це складова частина внутрішнього середовища підприємства; яка формується під впливом зовнішнього середовища та певної кадрової політики підприємства; усвідомлено сприймається всіма (чи переважною більшістю) працівниками підприємства і визначає орієнтири їх дій і взаємовідносин як між собою, так і з зовнішнім оточенням (партнерами, конкурентами тощо).