Образ України в закордонному інформаційному просторі
Keywords:
Україна; образ України; інформаційний простір; інформаційне середовище; ЗМІ; медіаплатформа; повномасштабна агресія РФAbstract
У роботі проаналізовано доробок вітчизняних та зарубіжних дослідників щодо аналізу понять «інформаційний простір», «інформаційне середовище» та «комунікація». Здійснено якісний контент-аналіз авторитетних зарубіжних медіаплатформ BBC News і CNN International, проаналізовано образ України 2014 та 2022 років в інформаційних потоках даних мовників. Висвітлено трансформацію образу України внаслідок російської агресії в 2022 році через основні асоціації, пов’язані з Україною, та через мейнстрими в брендинговій культурі. Досліджено висвітлення українського символізму та сучасних образів, пов’язаних з війною, на обкладинках та шпальтах світових зарубіжних видань. Дослідження базується на принципі системності, застосований метод кейсів, контент-аналіз та івент-аналіз.