Вдосконалення елементів системи просування автосалону з використанням засобів цифрового маркетингу

Автор(и)

  • А. К. Резидент

Ключові слова:

Digital-маркетинг; рекламна компанія; цільова аудиторія; контекстно-медійна реклама; медіа-ринок; ліди; дилерський центр

Анотація

У роботі запропоновані практичні методи, щодо вдосконалення елементів управління цифровим маркетингом у дилерському центрі Mitsubishi ТОВ “Автомир-Вінниця”, визначено напрямки покращення цифрової маркетингової комунікаціями з споживачами. Також було проаналізована маркетингова діяльність компанії та проведено аналіз автомобільного та медіа-ринку України.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-21

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг (2022-2023 н.р.)