Вдосконалення елементів системи просування автосалону з використанням засобів цифрового маркетингу
Ключові слова:
Digital-маркетинг; рекламна компанія; цільова аудиторія; контекстно-медійна реклама; медіа-ринок; ліди; дилерський центрАнотація
У роботі запропоновані практичні методи, щодо вдосконалення елементів управління цифровим маркетингом у дилерському центрі Mitsubishi ТОВ “Автомир-Вінниця”, визначено напрямки покращення цифрової маркетингової комунікаціями з споживачами. Також було проаналізована маркетингова діяльність компанії та проведено аналіз автомобільного та медіа-ринку України.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-21
Номер
Розділ
Спеціальність 075 Маркетинг (2022-2023 н.р.)