Антикризовий маркетинг як інструмент підвищення ефективності діяльності підприємства

Авторы

  • Ю.Е. Якубінська

Ключевые слова:

криза; антикризовий маркетинг; SMM; digitalмаркетинг; антикризове управління

Аннотация

У кваліфікаційній роботі досліджено вплив антикризового маркетингу на функціонування організації. Визначено проблеми та перспективи розвитку підприємства, розроблено рекомендації для підвищення зацікавленості клієнтів та розширення клієнтської бази. Проведено регресійний аналіз показників аналізованого підприємства, побудовано модель множинної регресії, на основі якої було розроблено три сценарії розвитку підприємства − песимістичний, оптимістичний і реалістичний.

Опубликован

2023-02-21

Выпуск

Раздел

Спеціальність 075 Маркетинг (2022-2023 н.р.)