Антикризовий маркетинг як інструмент підвищення ефективності діяльності підприємства
Ключові слова:
криза; антикризовий маркетинг; SMM; digitalмаркетинг; антикризове управлінняАнотація
У кваліфікаційній роботі досліджено вплив антикризового маркетингу на функціонування організації. Визначено проблеми та перспективи розвитку підприємства, розроблено рекомендації для підвищення зацікавленості клієнтів та розширення клієнтської бази. Проведено регресійний аналіз показників аналізованого підприємства, побудовано модель множинної регресії, на основі якої було розроблено три сценарії розвитку підприємства − песимістичний, оптимістичний і реалістичний.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-21
Номер
Розділ
Спеціальність 075 Маркетинг (2022-2023 н.р.)