Управління конкурентоспроможністю підприємства (на прикладі ПАТ «Укрпошта»).

Автор(и)

  • O. D. Hushcha

Ключові слова:

конкурентоспроможність, управління, механізм, метод оцінки на основі ефективної конкурентоспроможності, діагностика, аналіз

Анотація

У роботі розглянуто теоретичні основи управління конкурентоспроможністю підприємства. Проведено аналіз фінансово- господарської діяльності ПАТ «Укрпошта», здійснено діагностику конкурентного середовища та оцінку конкурентоспроможності підприємства поштової логістики.

Основним науковим результатом дослідження є результати моделювання рівня конкурентоспроможності ПАТ «Укрпошта», заходи підвищення конкурентоспроможності підприємства та обгрунтовані управлінські рішення щодо підвищення конкурентоспроможності ПАТ «Укрпошта».

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент (2019-2020 н.р.)