Формування конкурентоспроможності національних виробників харчової продукції (на прикладі ТОВ «Український кристал»).

Автор(и)

  • V. Yuriev

Ключові слова:

конкурентоспроможність, хлібопекарська галузь, стратегія розвитку

Анотація

У роботі узагальнено сутність, значення та фактори конкурентоспроможності підприємства, проаналізовано маркетинговий підхід як системно-комплексне вирішення проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємств хлібопекарської галузі, визначено методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємств хлібопекарської галузі.

Основними науковими результатами дослідження є аналіз особливостей розвитку хлібопекарської галузі України та Хмельницької області; оцінку стану фінансово-господарської діяльності та конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Український кристал»; досліджені конкурентні відносини серед підприємств хлібопекарської промисловості; обґрунтувано інноваційні засади ефективного управління хлібопекарським підприємством; запропоновано стратегію підвищення конкурентних позицій підприємств хлібопекарської галузі за рахунок удосконалення комплексу маркетингу.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент (2019-2020 н.р.)